۲ پاسخ

باید بری بیمارستان من ۱۳ بود فرستادنم برا زایمان بعد چند ساعت خوب شدم برگشتم خونه

من فشارم همین حدود بود ک بهم ختم بارداری دادن البته من توی آزمایش مشخص شد ک دفع پروتئین هم دارم

سوال های مرتبط

مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۹ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی