۱۳ پاسخ

خب از الان بچت بیاد پایین خدای نکرده زایمان زودرس میکنی

از۳۷ هفته برو زوده

الان زوده گلم نکن
نهایت یک ربع پیاده روی کن
من سر پسرم همین پیاده روی و رقص و مهمونی باعث شد دو ماه آخر استراحت مطلق بشم چون سرویکسم یهو خیلی پایین اومد دکتر گفت کارایی ک کردی واسه ماه آخره

ماما بمن گفت پیاده روی زیادم جلو رشد بچه رو میگیره

اره فقط به ستون فقراتت اسیب میزنی

من از اول بارداریم یک روز درمیون پیاده از سرکار برمیگشتم ۴۰ دقیقه پیاده روی از ماه ۸ دیگه نکردم با اسنپ میرفتم میومدم مشکلی برام ب وجود نیومد خونمم طبقه ۳ هست باز پیاده روی از دیشب شروع کردم

نه عزیزم باد هوا نیست شما روزی بیست دیقه نیم ساعت پیاده رویتون رو انجام بدین

پیاده روی خیلی خوبه مادر باردار باید از اول پیاده روی رو داشته باشه این اواخر میگن شروع کنید ک بچه بیاد تو لگنو کم کم بدنت آماده زایمان بشه در کنارش ورزش

چجوری راه میری من توخونه کارکنم بچم میاد وسط واژنم انگار میخواد دربیاد تاماه هشتم نباید زیاد راه بری کارکنی

دکتر من گف روزی ۲۰ دقه تا نیم ساعت پیاده روی آروم مجازه
البته من انجام نمیدم🤨

زیاد الان پیاده روی نکن اما ماه اخر هرچقدر دلت میخاد پیاده روی داشته باش

منم خیلی وقته هر روز نیم ساعت پیاده‌روی میکنم البته با توجه به شرایط بدنی هر کس فرق میکنه، با دکترم مشورت کردم و گفت مشکلی نداره

به نظرم پیاده روی الانت بدنت و سرحال نگه میداره و خون‌رسانی به جنین و بیشتر می‌کنه ایرادی نداره اما فشار نیار اصلا

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری