هنوز زوده 😓☹☹☹
بزار یه مدت بگذره...
ساناز افسردگی رو ول کن دختر به اون نازی داری برای چی افسردگی
بیا از زایمانت بگو راحت بود یا سخت
ساناز جون زردی سودا خانوم پایین اومد؟
ساناز زردی سودا اومد پایین؟
من زایمان اولم تا مدتها درگیرش بودم
ان شالله برای دومی مبتلا نشم بهش 🤲
خیلی سخته
عزیزم بهش فکر نکن
من چهار شب که شب نخوابی کردم افسردگی که هیچی هرچی تو سرم بود رو ازم گرفت الان مغزم خالیه😂😂
منم دارم همینطوری میشم مدام گریه میکنم و غر غر میکنم سر پسرم و شوهرم و داد میزنم چکار کنم زود عصبی و ناراحت میشم
چ حسی دا ری؟
نزار دورت خلوت شه عزیزم به خانوادت بگو بیان پیشت
زایمان کردی راحت شدی
من هنوز درگیرشم بعضی روزا میاد سراغم 😐😔
فقط اینو بدون خوب میشی. من فک میکردم هیچ وقت خوب نمیشم
سلام گل دخترت چطوره بهتره گلم
تو بارداری ام هس تودتو نباید بسپری دستش ک نابودت میکنه
اولاش بعدزایمان یکم سخته یه مدت همین جوریه
سلام مامان سودا خانم پیداتم نمیکنیم بسلامتی زایمان کردی عزیزم مبارکه زیرسایه پدرومادربزرگ بشه 😘😘
برا منم یه چند روزی اومد و زود فرستادم بره..بد سگیه🫠نگران نباش میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.