غذاهایی که بیشتر تو بارداری می‌خورید و مورد علاقتونه؟😋😋😋

تصویر
۲۳ پاسخ

آبدوغ خیار
اش رشته
بندری😋😋

آش رشته 🍲
دوغ 🍶

عاشق ماهی شدم

من اش رشته خیلی دوس دارم😁😂اما همه چی میخورم دوس دارم ب جز فست فود

من عاشق فست فودم منتهی اونم زیاد نباید خورد

آبگوشت و لوبیاپلو و کباب خیلی دوس دارممم

مثل همیشه ناهارا برنج شبا نونی یا آبکی

عاشق جیگر شدم و ماهی
اما قبلش عاشق برنج قیمه بودم

انواع آش
با دوغ ترش😅

آب دوغ خیار 😂🫠

همه چی دوست دارم

فسنجون😐امیدوارم بچم سیاه نشه🤣🤣🤣🤣🤣

چند روزه فقط دوس دارم دلمه بخورم

من همسرم از رستوران برام ماهی شکم پر میگیره به یه دیس برنج یه ماهی کاملو میخورم کنارش جوجه و کوبیده هم میگره اونارم میخورم

من خودم جوجه و گوشت کبابی ترش😍

هرچی که ینفر دیگه پخته باشه🤕🤕

من عاشق فست فودم و چند شب پیش یه بندری خوردم با کلی عذاب وجدان😅

فست فود سوسیس کالباس نوشابه پنیر پیتزا عاشقشونم

شاورما🤭

من هیچی هوس نکردم و هیچی رو خیلی نمیتونم بگم عاشقشم در صورتی ک قبل بارردای شکمو بودم بخاطر وزن بچه کباب رو میخوزم

ساندویچ بندری .آش دوغ و آش رشته

من هیچی میلم نمی‌کشه 😂😂

بنام خدا همه چی😂

سوال های مرتبط

مامان ني ني مامان ني ني روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ودوم بارداری