۸ پاسخ

سعی کن کباب و گوشت و مرغ و تخم مرغ با میوه بیشتر بخوری اینا عالیه با حلیم

هرچیزی که خوبه میخورم دیگه
ولی مربا نمیخورم
برنج نمیخورم( پروتئین غذا رو خالی میخورم)
سرخ کردنی و شیرینی جاتم در حد خیلی خیلی خیلی محدود و حساب شده

من صبح یکی دوتا تخم مرغ آبپز.با چندتا بادوم وگردو
یکی دوساعت بعد یه لیوان شیربا خرما
ناهارم امروز مرغ میرارم حتما سبزی وسالاد کاهو وزیتون کنارناهارم دارم
دوباره عصر یه لیوان شیر
غروب آشیا سوپ درست میکنم یا حال نداشته باشم یه پیاله ماست با نون میخودم
شبم یه پرتقال

همه چیز میخورم من وزن بچمم خداروشکر خیلی خوبه

همون چیزهایی ک همیشه میخوردیم دیگه
فقط جگر حذف شده و ادویه های گرمم کمتر شده و قندم کم شده
وگرنه زندکی نرمال قبل رو داریم

من خو همه چی خوار شدم 😂

والا من صبحانه که اصلا میوه اصلا هیجی یه برنامه مزخرفی دارم بس که با هر چیزی حالم بد میشه

من قند رو حذف کردم چون نمیتونم بخورم🤢
بقیه اش روتین مثل قبلا
میوه هم سعی میکنم بیشتر بخورم
به میخورم
صبحانه میلم نمیشه بزور نصف نون با پنیری چیزی

سوال های مرتبط