برای درد کمر و دنده چی میخورید؟
مسکن می‌خورید یا تحمل میکنید؟

۶ پاسخ

تحمل و ماساژ

منم امشب کمر دردم نمیتونم بخوابم استرس گرفتم همشم استراحت مطلقم خدا بخیر بگذرونه

تحمل میکنم چون یه چیز کاملا طبیعیه و همسرم ماساژم میده

آره منم کل بدنم درد میکنه گاهی همسرم ماساژ میده مسکن اصلاااا نمی‌خورم

من که از درد دنده کم مونده گریم بگیره
دکترم گفت با روغن زیتون ماساژ بده

من شوهرم ماساژم میده اروم میشم مسکن خوب نیست با ماساژ امتحان کنید شاید بهتر شدید

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نلین مامان نلین هفته سی‌ودوم بارداری