هفته شیشم بنظرتون چیا بخورم خوبه؟

۲ پاسخ

روز دوتا خرما بخور ،وانار یا آب انار برای تشکیل قلب خیلی خوبه یا مغزیجات سعی کن هرروز بخوری ولی در حد خیلی کم چند تا دونه از هرکدام

من این هفته
شیر و خرما
بادام درختی و سیب
میخوردم

سوال های مرتبط

مامان لبخند مامان لبخند هفته هجدهم بارداری
مامان 🩵 محمد صادق🩵 مامان 🩵 محمد صادق🩵 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته ششم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته نهم بارداری