وای من رژیم و حذف قند دارم خیلی سخته مثل معتادها همش وسوسه میشم کیک و شیرینی بخورم ..ولی ۲۰ روز ک نخوری عادت میکنی دیگه خودت دلت نمیخاد ..کربوهیدرات مثل ماکارونی و سیب زمینی هم جز اون میشه و باید حذف کنی
قند شکر سفید کلوچه کیک...
من ۱۳کیلو لاغر کردم ولی شکمم همونه😞
عزیزم حذف هر نوع قند مصنوعی (شیرینی، شکلات، نوشابه، آبمیوههای صنعتی و …) ولی عسل، خرما، توت، کشمش رو میتونید مصرف کنید.
صددرصد با حذف حداقل ۱ ماه این مواد به طور چشمگیری شکم و پهلو کوچیک میشه.
باید ورزش کنی
رژیم بگیری
با حذف قند به تنهایی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.