۴ پاسخ

وای من رژیم و حذف قند دارم خیلی سخته مثل معتادها همش وسوسه میشم کیک و شیرینی بخورم ..ولی ۲۰ روز ک نخوری عادت میکنی دیگه خودت دلت نمیخاد ..کربوهیدرات مثل ماکارونی و سیب زمینی هم جز اون میشه و باید حذف کنی

قند شکر‌ سفید کلوچه کیک...
من ۱۳کیلو لاغر کردم ولی شکمم همونه😞

عزیزم حذف هر نوع قند مصنوعی (شیرینی، شکلات، نوشابه، آبمیوه‌های صنعتی و …) ولی عسل، خرما، توت، کشمش رو میتونید مصرف کنید.
صددرصد با حذف حداقل ۱ ماه این مواد به طور چشمگیری شکم و پهلو کوچیک میشه.

باید ورزش کنی
رژیم بگیری
با حذف قند به تنهایی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی