سلام خانما برای وزن گیری جنین چی بخورم
تو ماه آخرم

۶ پاسخ

حلیم مغزیجات بستنی کره بادوم زمینی
لیدی میل

بادوم خیلی خوبه

قرص لیدی میل ،ماست ،تخم مرغ آبپز ،بستنی،

دکترم میگفت مرغ ، ماهی و گوشت و حبوبات وزن جنین رو بالا میبره

دلستر شنیدم

بستنی اگ دیابت نداری
شبی ی لیوان شیربادوم
کباب

سوال های مرتبط

مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان لیانا کوچولو مامان لیانا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتمیس و آریو مامان آرتمیس و آریو ۱ ماهگی