سلام من هفته هجدهم اما یبوست گرفتم چی بخورم خیلی اذیتم

۷ پاسخ

روزی ۱ لیوان شربت خاکشیر عااالیه

میوه زیاد..صب زود آب ولرم..تو خورش آلو ترش استفاده کنین...و غذاهاتونو همراه با آب لیموی تازه بخورین...منم قبل بارداری خیلی زیاد یبوست میشدم الان ولی رعایت میکنم چیزای سنگین مثل ماکارونی و برنج و نون زیاد نمیخورم..و چیزایی ک یبوست میاره مثل موز و نخودچی

برگ زردآلو
انجیر خشک بنداز تو چای نرم شه بخور
کلا میوه های تابستونی شکم شل میکنه

تنها کاری که باید بکنی اینه که از خواب بیدار میشی صبح یه لیوان اب که ولرم شده بخوری همین عزیزم‌‌ .. روی توالت فرنگی چهارپایه زیر پاهات بصورت جدا بزار شلوارتم درار.. خیلی راحت شکمت کار میکنه

بعدهر وعده غذایی دوتا الوبخار بخور خیلی خوبه
منم همین طوری بودم

من روغن زیتونو الو بخارا میخورم

روغن زیتون عااالیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر گردالو مامان گل پسر گردالو هفته سی‌ام بارداری