خانما چ راهکاری دارید برا یبوست خیلی اذیتم

۱۲ پاسخ

من فقط روغن زیتون جواب واسم

روغن زیتون با یه لیوان آب ولرم قاتی کن ناشتا بخور

لواشک

برگ قیصی

آلو عالیه

چیزای ملین بخور من مصرف لواشک برگ زردالو آلوچه ازاین جور چیزام بالاست البته خودم درست میکنم ها واصلا تاالان یبوست نداشتم

روغن زیتون،الو،غذاهای ابکی مثل اشو سوپ،اگه همیشه داری سعی کن لبنیاتو کم کنی،از همه بهتر و بهتر انجیره..مخصوصا کمپوتش که فکر کنم وقتی بخوری بیس دیقه دیگ دسشویی

من همش البالو زردالو میخورم راحت شدم

صبح همراه صبحانه یک لیوان شیر بخور،همراه غذا زیتون و روغن زیتون استفاده کن،انجیر خشک داخل آب و گلاب خیس کن و در روز چندتا دونشو با ابش بخور،آلو و لواشک بخور،در طول روز اب فراوون بخور عزیزم

منم همیشه دارم چ باردار باشم چ نباشم خیلی بده💔

فقط شربت منیزیم هیدروکساید

روغن زیتون و کاهو بخور عالیه

سوال های مرتبط