برای کم خونی چی بخورم بنظرتون ؟

۸ پاسخ

اسفناج

عزیزم قرص ویتافرو واسه کم خونیه و فوقالعاده عالیه اگ خاستی بگو عکسشو برات بفرستم

ففول برای ادم عادی هستش اگر کم خونی داری دکترت باید قرص بده

قرص قطعا

سه شیره
عدسی
آب آلبالو طبیعی
آب انار
اسفناج

به جز قرص آهن، شیره انگور و شیره خرما و مغزیجات

اگه دیابت بارداری نداری سه شیره

قرص اهن

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه👧🏻🩷 مامان جوجه👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی