برای فشاربالا چی بخورم میشه بگین

۴ پاسخ

باید دارو مصرف کنی

من مدام پایینم ۹ ۱۰
خیلی ترشی میخورم فک کنم از اوناس .آبغوره آب نارنج خیار
رب انار ترشو سفت رو با آب نارنج رقیق میکنم میخورم،الان دارم میگم دهنم پر آب شده😁😁😁

آبغوره فورن پایین میاره

یکم آب نارنج بخور
سر انگشتت رو با سوزن سوراخ کن چندتا قطره خون بیاد اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان هامین جون🍼🩵🤱 مامان هامین جون🍼🩵🤱 ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری