۱ پاسخ

به نظر من که بی فایده هست پیاده روی من موقع دخترم از هفته ۳۰ هر روز پیاده روی میکردم آخرش اصلا بچه پایین نیومد ۴۲ هفته بدون درد بستری شدم بعدش هم سزارین شدم به نظرم ورزش کنی یا پله بالا پایین کنی خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان و نی نی مامان نیهان و نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری