از کی شروع کنم برای پیاده روی

۶ پاسخ

روزی نیم ساعت آروم ولی ۳۷هفته باید یکم تند بشه.پله نوردی برید.حرکات کششی و لگنی از هفته ۳۷به بعد انجام بدین

از همین الان روزی نیم ساعت و از ۳۷هفته هم روزی یک ساعت.اگر خسته شدین دوتا نیم ساعت.
پیاده روی آروم توی بارداری نرمال از هفته های پایین هم انجام میشه خوده من از ۲۸هفته ورزش و یوگا و پیاده روی میرم

از۳۶هفته

از همین الان اگه مشکلی نداری از روزی ۱۵ دقیقه شروع کن پیاده روی و از ماه دوم هم میتونی شروع کنی بستگی به شرایط بارداریت داره اما اگه تهرانی تو خونه راه برو بیرون نرو که به شدت کثیف و آلوده است

فک کنم از ۳۶ هفته فعلا زوده برای شما

از ۳۷ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان الارز 🫀 مامان الارز 🫀 ۱۱ ماهگی
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان جانان خانوم مامان جانان خانوم ۵ ماهگی
مامان حلما🎀👧🏻 مامان حلما🎀👧🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان ❤️نَشمین❤️ مامان ❤️نَشمین❤️ ۳ ماهگی