خانوما برای افزایش شیدتون چی میخورین

۷ پاسخ

اگه بچتون دختره دمنوش رازیانه اگه پسره دمنوش اسطوخدوس عالیه

پود شیر افزا
اب هویج
ماکارانی

دلستر
زیره هم خیلی خوبه دم کن بخور

امروز ب ابجیم گفتم قطره شیر افزا بخرم یا نه، گف ن دلستر جو شیرو زیاد میکنه از سینت شره میکنه شیرت، حالا بچه بدنیا بیاد امتحان میکنمبد نیس شماهم امتحان کنی

ابگوشت بدون حبوبات با سبزی،ذرت،اب هویچ
خیلی موثرن

کپسول شیر افزا بادوم اب هویج ابگوشت

دلستر
چای فراوان
قرص لاکتاول
تغذیت باید خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی
مامان اورهان😍💙 مامان اورهان😍💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی