تو ۷هفته برم سونو قلب معلوم میشه ؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

من میخوام هفت هفته و دو سه روز که شدم برم

منم امروزسونووازینال شدم.گفت دوهفته دیگ برم برا قلب

اره من5 هفته 6 روز رفتم

بنظرم صبر کن هفت هفته رو تموم کن بعد برو

من فک میکردم هفت هفتمه رفتم گفت نه هفتته قشنگ همچیش رو نشون داد😅🥲

اره گلم من ۵هفته ۶روز گفت قلبش تشکیل شده ولی نذاشت گوش بدم

من دیروز رفتم ۷ هفته و یک روز بودم صداشم شنیدم

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری
مامان خاله ریزه مامان خاله ریزه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری