یبوست دارم چیکار کنم☹️☹️☹️☹️

۱۶ پاسخ

زیتون یا روغن زیتون بخور

انجیره
کاهو
کمپوت گلابی اینا عالیه
مخصوصا کمپوت دخترم یبوست میشد دکترش میگفت بجا دارو اینو بده

کدووو

آلو خورشتی یا زردآلو قیصی بخور😋😋😋

کاهو خیلی جوابه

شربت لاکسی ژل بخور

روغن زیتون بخور

کیوی بخور

من روغن زیتون نمیتونم بخورم ریختم تو نافم اثر میکنی روزی یکی دوبار بریز برا من اثر کرد

منم اینجوری بودم صبحونه مربای گل محمدی بخور عالیه، من دخترمم یوبس بشه بهش میدم

امان امان🤢

منم دارم قرص آهن میخورم اینجوری میشم دکترم یه شربت داده اسمشو نمیدونم

فقط شربت منیزیم بخور من گرفتم میخورم هرازگاهی معده م سفت میشه

کیوی بخور خیلی جوابه

شربت منيزيم خیلی خوبه ولی باز با مشورت دکترت استفاده کن

اسفناج بخور آب رو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ILGAR👑 مامان ILGAR👑 روزهای ابتدایی تولد