مامانا یبوست دارم چیکار کنم😩

۹ پاسخ

کیویی بخورر روزی چندتا

با هر وعده زیتون بخور

منم دارم اونروز فلفل سبز شیرین خوردم موثر بود

انجیر خشک‌بگیر‌بذار تویه آب جوش نرم ک شد صبح ناشتا بخور خیلی خوبه یا شربت انجیر ‌بگیر

اخر شبا هم کیوی گلابی بخور
صبحا هم با صبحونه سیب درختی

من لاکسی ژل کلا واسم بی تاثیره
ولی الو برقانی که برگه هاش نرمه اجیل فروشا دارن عاااالیه
و صبحا اب ولرم رو ب داغ با ی قاشق شکر و ی ق گلاب

آخرین تاپیک منو درست کن و مصرف کن عزیزم😂

انجیر و آلو تو آب خیس کن بخور

الو بخور شربت لاکسی ژل عالیه دکترم برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ILGAR👑 مامان ILGAR👑 روزهای ابتدایی تولد