بنظرتون چه بخورم برای رشد جنین خوبه

۳ پاسخ

آره خوبه من سونو عادی دادم زدم رحم بزرگتر ازحدنرمال اینا عدده عزیزم یکی رحمش کوچک یکی بزرگه موردنداره فقط برای قلب بچت خرما انار عالیه مغزیجات ب اندازع

شیر بادام، به،انار وخرما و(سویق گندم وجو وعده ونخود باهم مخلوط کن روزی ۱قاشق داخل شیر بزنو بخور)

فعلا مغزیجات و مویز بخور
اخرای بارداریت بود تقریبا از۳۲هفته ب اونور
هر شب بستنی با مغزیجات یا حلیم بخور
من سر جیران هر شب بستنی با شیرموز میخوردم و مغزیجات
توی۳۷هفته جیران۳کیلو۷۰۰بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍭 مامان قندعسل🍭 هفته یازدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری