من هر چی میخورم پر میشم مثل شلیک گلوله شروع میشه 🤣🤣🤣🤣🤣 دیگه شوهرمو دخترم خر دو تاشون قش میکنن از خنده دسته خودم نیست برم دستشویی هم صداش ده برابر میشه🤣🤣🤣😅😅
کلافه شدیم از نفخ و یبوست.کیوی میخورم یبوست میره اما نفخ همچنان هست
همه چی باد دار و یبوست زا هم هست😣
فقط مرغ خوبه
آره واقعا همه چی یه جوری نفاخ هستش
ها والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.