واسه یبوست چیکار کنم؟؟🥺

۶ پاسخ

عزیزم شربت mom روزی یبار یا دوبار بخور..من اول بارداری تاالان هروقت یبوست میشم میخورم دکترم گفت تو بارداری مجازه

کیوی ، گلابی، دمنوش ترنجبین، دمنوش خاکشیر عسل صبح ناشتا، هفته 37 به بعد شبا یه قاشق روغن کرچک طعم دار با اب قاطی کن بخور

کیوی عالیه

کیوی بخور

نمیدانم والا منم دارم اگه راه حلی گفتن پیام منم لایک کن بیام ببینم

گلابی بخور

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱۳ ماهگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد مامان هیراد هفته چهلم بارداری