دوستان یبوست دارم چیکار کنم ؟

۶ پاسخ

ب دکترم بگم یبوست گرفتم دارو میده یانمیده

برگه زردالو تو اب کن،هم ابشو بخور هم خودش ،رو منکه بدجور جوابه

الو بخور

انجیر خیس کن بخور هم ابش هم خودش

کیوی هم میخورم تاثیر ندارع

عزیزم سالاد درست کن با روغن زیتون بخور

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد