ختنه با حلقه قنگ تره یا بخیه

۶ پاسخ

حلقه خیلی زیاد شده اما من پیش فوق اورولوژ رفتم گفت ترجیحم سنتی هست برا بچه خودش هم با سنتی انجام داده بود مثل ابنکه عوارضش کمتره قشنگ تر هم میشه

هزینه ختنه چقدره ؟

من با بخیه انجام دادم پسرمو خوب بود بعدش زیاد بچه اذیت نمیشه

من پسرمو دیروز باحلقه ختنه کردم

میگن با حلقه قشنگتره ولی نقاهت بخیه فکر کنم کمتره،پسر من که خیلی اذیت شد با حلقه

من حلقه رو ترجیح می دم

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی