بذار سونوی وزن بری بعدا برو سراغ افزایشش ممکنه وزنش خوب باشه الکی خودتو اذیت کنی
دکتر به من گفت مرغ
بادوم و گردو
بستی من شنیدم زیاد وزن میده ولی ماه اخر ماه وزن گیریه از الان نگران نباش
دارو یا همین لیدی میل و سرخود مصرف نکن
اگ بری سونو بعدش دکتر بهت بگه وزنش کمه خودش بهت میگه لیدی میل بخور
ولی الان سرخود نخور نگران وزنش نباش اگ فک میکنی شکمت بزرگ نیس بخاطر همون نگران وزنشی خوراکتو درست کن
من خودم شکم اصلا نداشتم و ندارم
ولی وزن بچم تو ۳۰ هفته عالی بود قربونت
موز
قلم بگیر بزار داخل خورش سبزیت
یااابگوشت
کله پاچه
نخود درست کن باقلم
حبوبات چاق میکنه
بستنی آبگوشت حلیم مغزیجات شیره ها
دکتربه من لیدی میل داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.