انجیر خشک رو با آب و گلاب خیس کن روزی چند تا بخور
شیرداغ با کره..انجیر خیس کرده تو اب..اب گرم ناشتا
برای یبوست من کیوی میخورم اوکیه
یا اینکه ناشتا ابگرم بخور
برامن تا اینجا اینا جواب داده
من ناشتا ۴تا آلوی ازشب قبل خیس کرده میخورم.ظهر ناهارم روغنزیتونمیریزم و بعد ناهار شربت لاکسی ژل
برای منم مثل شما شدیده
ولی حواسم هست به خودم
آب همزیادبخور.گلابی هم اگه داری روزی یکی بخور
کیوی ترش بخور اب رو اتیشه
اگ ميخوايي سريع شكمت كار كنه تمر هندي نخل بگير يكم بخور سريع شل ميكنه
من از وقتي باردار شدم ميوه زياد ميخورم اب هم زياد ميخورم يبوست اصلا نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.