برای بالا رفتن وزن جنین چی بخوریم ؟

۶ پاسخ

بچه من ۲۷ هفته رفتم سونو وزنش کم بود زیر یک کیلو بود، تخم مرغ، عدسی، آبگوشت، شیر و خرما و موز، کره بادوم زمینی، بستنی، مرغ و ماهی، اینا رو خوردم سونو ۳۶ هفته رفتم وزنش خوب شده بود ۱۷۰۰ اضافه شده بود ۲۷۰۰ بود دکترم گفت عالیه

باید پروتئین بیشتر مصرف کنی.مثل تخم مرغ مرغ و گوشت . لوبیا .مغزیجات
کنارش بستنی اگه قند نداری
حلیم و آش
آبگوشت
شیر موز درست کن توش خرما گردو مغزیجات بریز

آجیل و گوشت قرمز کباب تخم مرغ آبپز عدسی

مغزیجات و شیر و حلیم و عدس و سینه مرغ و فرنی

حلیم بستنی ابگوشت حبوبات مغزیجات دلستر

چند بود وزنش؟

سوال های مرتبط

مامان خانم‌کوچیک❤️ مامان خانم‌کوچیک❤️ ۱ ماهگی
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامانِ نواز 💕 مامانِ نواز 💕 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری