بچه من ۲۷ هفته رفتم سونو وزنش کم بود زیر یک کیلو بود، تخم مرغ، عدسی، آبگوشت، شیر و خرما و موز، کره بادوم زمینی، بستنی، مرغ و ماهی، اینا رو خوردم سونو ۳۶ هفته رفتم وزنش خوب شده بود ۱۷۰۰ اضافه شده بود ۲۷۰۰ بود دکترم گفت عالیه
باید پروتئین بیشتر مصرف کنی.مثل تخم مرغ مرغ و گوشت . لوبیا .مغزیجات
کنارش بستنی اگه قند نداری
حلیم و آش
آبگوشت
شیر موز درست کن توش خرما گردو مغزیجات بریز
آجیل و گوشت قرمز کباب تخم مرغ آبپز عدسی
مغزیجات و شیر و حلیم و عدس و سینه مرغ و فرنی
حلیم بستنی ابگوشت حبوبات مغزیجات دلستر
چند بود وزنش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.