میگن ۲۰ هفته
منم میخواستم ۲۰ هفته شروع کنم جایی که رفتم گفت اول اسفند بیا که ۲۲ هفته ای
بعد هی امروز فردا کردم تا جنگ شد و ترسیدم برم
ولی دیگه شرایط یکم دستم بیاد چجوره بعد عید حتما میرم
۳۰ هفته به بعد.
هم گروه گفتگو مادران داریم
هم کانال لباس نوزادی
با کیفیت و خوش قیمت
روبیکا. nini_heed1
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.