خانما تو هفته من چیاا بخورم ک بچم وزن بگیره!؟

۷ پاسخ

حلیم بخور آجیل بخور گوشت اینت سبزی جات بعدش بستنی کره بادوم زمینی شیر خرما

آجیل خام و پروتئین هایی مثل گوشت حبوبات

حلیم
فرنی
ابگوشت
اجیل
بستنی

من لیدی‌میل گرفتم دارم میخورم
فردا سونو دارم ببینم روی وزنش تاثیر داشته
کباب و حلیم و بستنی، کره بادام زمینی با نون تست، تخم مرغ آبپز
اینا خوبه

سوال خیلی تکزاریه سرچ بزن ببین

تخم مرغ،مرغ،شیر و خرما،حلیم ،مغزیجات
بستنی هم میگن خوبه😋

تخم مرغ،کباب،حلیم،آش،مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان مهوا جونم مامان مهوا جونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری