زیاد آجیل نخورین
اصلا خوب نیست زیادش
اگزما و حساسیت پوستی میاره
من ۱۰ تا بادوم میخورم ۵ تا یه مغز دیکه
بادوم ثابت هست ،مغز دوم متغییر
تو گهواره نوشته بود یه مشت
البته بستگی به هفته کم کم بیشتر میشد
۴ تا بخوری کافیه چخبره
ابجی زیاده باید آجیل فروشی اجاره کنیم🤣
من روزی ۶یا۷دونه بادوم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.