خیلی ببخشید ولی برا یبوست چی بخورم

۱۳ پاسخ

کیوی دو سه تا با هم بخور و صبر کن نتیجه ش رو ببین و لذت ببر 😂

ازدکترت بپرس،ببین لاکسی ژل برات تجویزمیکنه یانه

انجیر بزار تو آب خوب که نرم شد بخور
اگرم تونستی با خودِ آبش بخور

آلو‌خورشتی بخور
زیاد

گردو بخور خیلی خوبه

مولتی ویتامین و اهن یبوست میارن
بجز اون خود هورمونا بشدت روی یبوست تاثیر دارن
من با مصرف میوه و سالاد و اب سعی میکنم کنترلش کنم ولی بازم بعضی وقتا اذیتم میکنه

روغن زیتون بزن ب غذاهات،۳،۴ تا انجیر خشکو بنداز تو آب جوش نرم شد بخور

قیصی زردآلو عااااالیه
روغن زیتون سوپ جو عاالیه

کیوی و آب ولرم ناشتا

خاکشیر توی اب گرم
بخصوص ناشتا
صبح ناشتا حتما اب ولرم بخور

کیوی عالیه

غذا هارونمیدونم ولی من رفتم دکتر گفت خیلی زیاد آب مصرف کن و شربت لاکسی ژل داد

انجیر خشک شده
چایی نخور
غذاهای آبکی بخور

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی