شنیدید میگن ۸۰% رژیم و ۲۰% ورزش برا من اینطوریه که اگه ورزش تنها باشه اصلا کم نمیکنم و اگه رژیم تنها باشه ممکن فقط ماهی یک کیلو کم کنم ولی کنار هم دیگه یجورایی غول کاهش وزن برا من محسوب میشه ( البته ممکن با این روند من بقیه بیشتر از من کم کنن)
یادمه قبلا که میرفتم متخصص تغذیه شرایطم رو که میگفتم بهش بهم می‌گفت ببین درسته قالب یه آدم هفتاد هشتاد کیلویی داری ولی تو بدنت انگار یه آدم ۵۰ کیلویی زندگی می‌کنه و کالری مورد نیاز اون آدم رو باید مصرف کنی که بتونی کاهش وزن پیدا کنی
بعدها که رفتم آنالیز بدنی دیدم بله متابولیسم خیلی پایین دارم که حتی با رژیم هم بدتر میشه متابولیسم بدنم و با یه سونو متوجه شدم که تنبلی تخمدان هم دارم
و دیدم که عوامل این افزایش وزن ها با اینکه من غذای آنچنان نمی‌خورم همینه
الان باز بعد چند ماه شروع کردم به ورزش و رژیم و خداروشکر دارم جواب میگیرم
پس یه توصیه لطفا کنار رژیم ورزش کنید برا من که اون ۸۰% به ۲۰% صدق نمیکنه شاید برا شما هم اینطوری باشه

تصویر
۳ پاسخ

دقیقا منم باید تحرک داشته باشک

بچه خوابه اینم جهت انگیزه

تصویر

یه چیز دیگه هم که هست اگه آدم صبوری نیستید برا رژیم و زود کلافه میشین که چرا من زود به زود کم نمیکنم ورزش بهترین راه برا تسریع کاهش وزنه 🤓

سوال های مرتبط