جیغ نزن سعی کن نفس عمیق بکشی و فوت کنی وقتی دردت اومد زور بزن درت کمتر شد زور نزن پارگی پیدا میکنی
همش ربط داره به استانه دردت من صفررررر بود از اول تا اخر جیغ زدم تخت کناریم ۶ سانت باز بود ریلکس میگفت دردش مثل پریودیه 😩😩😩😩
عزیزم تنفس پرتابی خیلی بهت کمک میکنه
نفس عمیق بکش و زور بزن جیغ بزنی انرژیانرژیت هدر میشه و به بچه فکرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.