من 78بودم الان 57شدم شدم یه زامبی
تقریبا۱۷ کیلو کم کردم
۵۹بودم شدم ۴۲
۱۴ کیلو کم کردم الان ۴۲ ام، اصن آب شدم🥲 بدنمم ضعیف شده
هرکی منو میبینه میگه چقدر لاغر شدییی
۱۴ کیلو کم کردم الان ۴۲ ام، اصن آب شدم🥲 بدنمم ضعیف شده
هرکی منو میبینه میگه چقدر لاغر شدییی
من از۸۵ اومد۶۶
من قبل از بارداری ۵۹ بودم زایمان که کردم ۷۹ بودم الان ۵۰ هستم خیلی لاغر شدم صورتم افتاده کلا هر کی من و میبینه میگه خیلی لاغر شدی🙁
من از ۸۶رسیدم ۶۸
خوشبحالت اره بیشترش بخاطر تحرکه و شیر دهی چون این دوتا سوخت و ساز بدنتو خیلی بالا میبره م
من ۷۶بودم الان ۸۶ هستم البته با آمپول اسپارتینا به ۸۴هم رسیدم ولی دوباره چاق شدم الان باز دارم رژیم میگیرم یه هفتست
من با ۷۸ باردار شدم با ۱۰۰ فارق شدم
الان ۷۴ کیلو ام
واقعا استراحت ندارم
من ۶۳بودم باردار شدم ۷۷
الان ۶۶رژیم ندارم مث تو در حال کوزتی و فعالیت
از۸۴کهتوی بارداری شدم....الان۶۰م
۵۳بودم شدم ۴۶
از۸۳رسیدم به ۶۰
۱۹ کیلو کم کردم
دقیقا منم هیچ کار خاصی نکردم حتی شیرخودمم نمیدم ولی ده کیلو لاغر شدم از بعد زایمان یعنی برگشتم به وزن قبل بارداری
فقط اشتهام کمتر شده شده مثل قبل بارداریم
6۷ بودم الان شدم ۵۴
من قبل بارداری ۶۰ بودم تو بارداری ۷۳ بعد زایمان همون لحظه ۶۵ و بعد ۴۰ روزم شدم ۶۰
بخاطر ورزش و یوگا تو بارداری و تنبل نبودنم باوجود استفراغ و استراحت مطلقی وووو غذای درست
من 74 بودم شدم 67 ،الان کمی از قبل از بارداریم لاغرترم،کاش منم شیر داشتم،شیر خودمو میدادم
نه شیر میدم نه هیچی ولی قبل زایمان 65بودم الان 50دارم از لاغری میمیرم😑😐💔
من۹۳,بودم الان ۷۵هستم بارژیم
من از ۷۸ رسیدم به ۶۴ ولی با رژیم...شیردهی حقیقتا رو من بی تاثیر بود تازه چاق ترم شدم
منم بدون رژیم جتی ازقبلم زیاد میخورم قبلااهل شیرینی نبودم الان به شدت دوست دارم ومیخورم
از۸۳ شدم ۶۱
من تو حاملگی از ۵۲ رسیدم به ۶۶
الآن ۵۱.۵ ام😅
منم تو شیردهی خیلی لاغر شدم و اینکه دست تنهام و تحرکم زیاده در روز
بدون هیچ رژیم و ورزش غذا و شیرینی جات هم زیاد میخورم اتفاقا
من ۱۵ کیلو با رژیم لاغر کردم
من از ۸۰شدم ۶۵
خوش ب حالت ار ۸۶ رسیدم ۷۷ الان یک هفته رفتم خونه بابام شدم ۷۸ونیم 😭😭
قبل زایمان هیلیی وزن اضافه کردم 79 کیلو بودم بعد زایمان سر یک هفتع شدم 70
ولی دیکه هرچی گذشت هیی کم شدم کم شدممم تا اینکه الان 49 کیلوم🥲
یبار سقط داشتم بعد از زایمان بعد از اون خیلی شدید کم کردم نابود شدم اصلا
منم بدون رژیم از ۶۳اومدم ۵۲ خیلی اب شدم
منم همه این کارارومیکنم دریغ ازیه ذره لاغری
چاق نیستم❌
چاق میشدم✅
😂
من از ۱۰۸ اومدم رو ۹۳
هنوزم جا دارم تا ۸۰ بیام خیلی عالی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.