یبوستم شدید چی بخورم جواب بده

۱۲ پاسخ

آلو خورشتی رو بزار شب تا صبح تو آب بمونه صبح با آبش بخور

فقط انگور به منم جواب دادم همیشه میخورم الان درگیر یبوست نشدم

تو تایپ قبلیت بهت گفتم

لواشک و آلو خیلی خوبه روغن زیتونم خوبه ،نشد شربت لاکسی ژل یا لاکتولوز

ب دکترت بگو شربت بده خیلی قویه وخوبه منو ک اون فقط نجات میده

شربت لاکتوز یا منیزیوم

اگه خیلی اذیت میشی یه دونه شیاف گلیسیرین بذار ، من قرص و شربتم خیلی کم روم اثر داره . اینو امتحان کردم جواب داد ولی سعی میکنم زیاد ازش استفاده کنم

من كه شورتمو در ميارم تو توالت راه ميرم اروم اروم يا اينكه واميستم بعد كه فشار شديد شد و در حال تخليه سريع ميشينم رو توالت فرنگي و گلاب به روي همه دل و رودم قشنك خالي ميشه
قبلا دوساعت ميشستم اب گرم ميگرفتم نميشد الان اين روش خيلي جوابه😄

انجیر خشک بزار تو اب ولرم ی شب بمونه صب ناشتا بخورش خیلی جوابه

انگور

انجیر و شربت لاکس هرب و شربت لا کتوروز

خسته شدم زور زدم

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی