۱۸ پاسخ

من چیزایی ک هرروز میخورم بادام و سیب هست

من شخصه دلم هرروز گوشت ومرغ واینا نمیکشه،،هر روز هم نمیخورم
همه چیز بخورید نه لزوما غذاهای پروتئنی
سبزیجات هم حتما بخورید میوه بخورید
لبنیات مصرف کنید
نرمال همیشه خودتون

نه هر روز استفاده نمیکنم

غذا که متنوع درست می کنم ،میوه هم حتما باید بخورم مغزی جات زیاد نمیخورم اذیتم میکنه تخم مرغ اصلا🤢کره بادوم زمینی هم صبح ها شیر و خرما هم صبح زود بستنی هم یه روز درمیون

هرروز نمیشه ماهی و مرغ و گوشت رو خورد ، ما یه روز غذا مرغ داریگ ، یه روز کوکو سیب زمینی ، یه روز کباب تابه ، یبار در هفته ماهی درست میکنم ، دوباره فرداش مثلا ماکارانی ، کلا غذا متنوع درست میکنیم
سعی میکنم دبار در هفته اگه بشه اخر هر هفته صبحانه حلیم بخورم
هر دوروز در میون صبحانمو تخم مرغ اب پز یا نیمرو یا املت درست میکنم ، روزای دیگه هم گوجه خیار ، چایی شیرین
میان وعده شیر و خرما میخورم ولی اگه نخوردم شیر موز درست میکنم حتما
از صبح هم میوه میخورم کم کم ، بستنی هر چند روز یه بار ، اجیلم یه کوچولو میزارم بغل دستم در طول روز میخورم ، ولی شده ما بین این روزا چیپسی چیزی هم خوردم😬😁

من هیچ قاتونی ندارم ولی سعی میکنم حداقل یک چیز مقوی رو در طول روز بخورم ح۰الا یه روز چندتا چیز نی خورم یه روز یکی

نه عزیزم من همه چی میخورم ولی هرروز هرروز ک نمیشه ولی بک روز درمیون دارم حتما یکی از این هارو مثلا امروز گوشت فردا مغزی جات یکروز سبزیجات ولی میوه هررروزه

روتین عادی...ماهی ۲بار کله پاچه و آبگوشت و ماهی.قورمه.قیمه.لوبیا پلو.کوفته قلقلی.ماکارانی.مرغ.سوپ.عدسی.جوجه.کباب.و.....هرروزم..سیب.پرتغال.کیوی.انار.موز.توت فرنگی.۴مغزم دیگه از ۷ماهگی نخوردم..صبحانه هام..گردو و پنیر.خامه و شیره انگور.تخم مرغ آبپز..سرشیر. و خامه..شیرموز. معجون ..فعلا همینا تو خاطرم بود

من بیشتر صبحانه میلم می‌کشه میخورم
دوتا تخم مرغ،پنیر و گردو،چای و خرما
ناهار و شام هم توی یه وعده گوشت یا مرغ هست
سالاد کنار ناهار
عصرها هم میوه و اگه یادم بمونه آجیل هم یه مشت میخورم

من در طول هفته میخورم
۱بار ماهی
۱بار گوشت
۱بار میگو
چندین بار مرغ
مغزی جات هم روزی چندتا
با روزی دوتا میوه

منم روزی یه لیوان شیر ده تا پسته خام ده تا بادوم خام یه پرتقال دو سه تا خیار غدا هم معمولی دیگه حالا داخلشون مرغ و گوشت و ... داره هفته ای یکبار هم ماهی

والا الان اونایی که بالا بالا هم نشستن نمیتونن هر روز گوشت و مرغ ماهی بخورن 😅
ن من که کلا صبحانه نمیخورم
ولی ناهار و شام همون چیزایی که همیشه میخوردم....ولی هفته ای ۱ بار مرغ و ماهی میخورم

هرچی خوردم .مهم نیست زیاد

من هر وقت میلم بکشه میخورم

من که نه به طور عادی غذا میخورم میپزم هر روز هم این چیزا رو بخوربم که دلمون میزنه. من که اینطوریم

یا مرغ یا گوشت
مغزیجاتم بیشتر گردو
سالاد کاهو
ماهی هم که از اول نتونستم بخورم حالمو بد کرد

ن تو هفته سعی کن بخوری هر روز ک نمیشه

سوال منم هست جواب بدید لطفاً

سوال های مرتبط