خانما چی بخورم ک یوبوست نگیرم؟🙁

۱۰ پاسخ

زیتون

كيوي بخور

والا من همش مسهل بودم😄😄 از یک ماه پیش یبوستی شدم ده روز پیش رفتم دکتر دارو داد اونو میخورم اوکی شدم وگرنه نه الو البالو قیصی خیار پرتغال هیچکدوم جواب نبود برام

پرتقال
کیوی
مویز
انجیر
چغندر
زیتون
میوه خشک زرداالو و گلابی

کیوی عالیییه

دوغ کفیر یا ماست کفیر ، همراه الو و انجیر خیس و بادوم .. شیاف رو هم رکتال بزاری موثر تاحدودی

کیوی عالیه

کیوی عااالیه آخر شبا دو یه تا بخور و بخواب صبح راحت دفع داری

انجیر زرد الو خشک خیس کن بخور آش دوغ که پره اسفناج باشه

کشمش ، انجیر ، لواشک

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگیام😍 مامان جوجه رنگیام😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 ۶ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد