من دکترم بهم گفت شربت لاکسی ژل بخور. البته حتما از دکترتون بپرسید نمیدونم میشه خودسر مصرف کرد یا نه
من هرنوع شربت هرچیزی که به حل مشکلم ربط داشته باشه خوردم هیچکدوم تاثیر نداشت از اول بارداری باهربار دسشویی رفتن از درد هموروئید اشکم درمیاد بعدش انگار تمام رودهام داره میاد بیرون
هیچی مثل انجیر اثر نداره.حنی یدونش هم کارترو راه مبندازه.هم میتونی خشک بخوری هم اینکه یکم خیس بخوره بعدی بخوریش
پودر پی برن بگیر از داروخونه عالیه شبا یه لیوان شربت ابلیمو درست کن بریز توش بخور اصلام ضرری نداره چون پودر جوانه گندمه
اگه شیاف پروژسترون مصرف میکنی معقدی بزار زود رفع میشه
شربت لاکتولوز
ببین صبح که ازخواب پامیشی اول یه لقمه کوچولو نون وپنیربخور که قندخونت یهو بالانره،بعد از ده دقیقه چای رو باشکر قشنگ شیرین کن بانون پنیر بخورش،قشنگ بازمیکنه روده هارو
آب طالبی خوردم رو من تأثیر داشت
من فقط با زردالو خیس کرده خوب شدم
شربت خاکشیر هم خیلی خوبه
گوجه. الو. زردالو. انجیر. خداروشکر من تا الان یبوست نداشتم. هروز سالاد بخور
خیار/کیوی/الوخیس خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.