خانما برای کم خونی چیا بخورم

۴ پاسخ

دکتر اگر تشخیص بده برات قرص تجویز میکنه. از خوراکی ها عدس و اسفناج و پسته خوبه. و اینکه همراه این خوراکی ها لبنیات نخوری

اسفناج...پسته خام

حبوبات مخصوصا عدس

تایپ قبلی لطفا

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مرسانام🩷🎀 مامان مرسانام🩷🎀 هفته سی‌ویکم بارداری