مامانای قشنگ برای کم خونی شدید چی خوبه بخورم؟؟

۱۱ پاسخ

بادوم درختی رو روزی ۵ تا بشکونید قشنگ بجوید،شربت سه شیره

عزیزم قرص آهن که حتما بخور
برای تغذیت عدسی خیلی خوبه.خرما.موز.ارده و شیره مخلوط کن برای صبحانه بخور
پسته و بادام درختی خام و آبگوشت

مکمل آهن
به دکترت نشون بده دوزش بیشتر میکنه
کمخونی شدید با غذا جبران نمیشه

منم همین مشکل دارم دکتر قرص داد روزی سه تا

عدسی

دکترم بهم گفت تا یه ماه اهن دوبل بخور جعفری و عدس و گوشت هم بخور

چهار شیره،،که شامل شیره انگور، شیره خرما،شیره توت و شیره انجیره،،، عالیه واسه کم خونی،، اسفناج و تره و جعفری و عدس هم همینطور

هفته ای دوبار عدسی بخور فقط

من کلی وقت قبل بارداری ام فولیک اسید و اسفناج و سبزیجات و میوه خوردم می گفتند آهن داره هیچ کمکی نکرد

شیره انگور

فقط قرص آهن

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری