۴ پاسخ

حتی اب هم نباید زیاد بخوری عملا باید روزه بگیری ب قرمه سبزی خورشتای دیگه نگاه کنی هندونه نخوری میوه نخوری😂😂😂

دقیقا خیلی سخته من سر پسرم از بس حساسیت داشت شیر داشتم که می‌ریخت ولی آب بود همش افتضاح بود

بهتر من که خسته شدم از خوردن میخوام بعد زایمان هیچی نخورم

شیرخشک بده راحت😂😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد