حتی اب هم نباید زیاد بخوری عملا باید روزه بگیری ب قرمه سبزی خورشتای دیگه نگاه کنی هندونه نخوری میوه نخوری😂😂😂
دقیقا خیلی سخته من سر پسرم از بس حساسیت داشت شیر داشتم که میریخت ولی آب بود همش افتضاح بود
بهتر من که خسته شدم از خوردن میخوام بعد زایمان هیچی نخورم
شیرخشک بده راحت😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.