خانوما برای یبوست چیکارکنم

۲ پاسخ

زردالو رو بپز بخور روزی چند قاشق بخور میگن خیلی خوبه بهتر از انجیر و اینا جواب میده

انجير و خيس بده بخور حتما معجزست و روغن زيتون

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد