۷ پاسخ

اسفناج،عدسی

هیچی مثل شیره خوب نیست بریز تو آب بخور هرروز. پر زردآلو خشک عالیه اینا میگن صبح بخوری اثرش بهتره

منم کم خونی داشتم گوشت تو شیشه خیلی خوبه و قرص آهنم رو شبی دوتا کرد دکتر و گف قرص آهن رو همراه با قرص جوشان ویتامین سی بخورم و پسته خام اینا یه ماهه آزمایش دادم اوکی شدم

نخود زیاد بخور

شیربادام و رب انار ملس

قرص اهن رو‌هر روز بخور عدسی بخور عدس پلو حبوبات اهن تو حبوباته

صبح ناشتا یک قاشق شیره انگور تو یک لیوان آب حل کن و بخور عالیه برای کم خونی
اگه شیرینتر دوست داری یکم بیشتر بریز شیره رو
بعد یک ماه معجزه میبینی

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد