بچه ها چیکار کنم تو بارداری وزنم بالا نره

۸ پاسخ

عزیزم دکتر تغذیه برو چون کلا بارداری ماه های 5به بعد بیشتر وزنت می‌ره بالا

هله هوله نخور پروتئین بخور آب زیاد بخور یه ترازو هم داشته باش هر روز خودتو وزن کن اینجور بهتر میتونی کنترل داشته باشی

سعی کن خوراکی های پر ویتامین بخوری
در عوض برنج و ماکارونی و نان کمتر بخور
اینجوری انشالله عوض خودت وزن بچه میره بالا بعد از زایمانت هم اضافه وزن زیادی نداری

بعدم مولتی ویتامین و مکملا چاق کننده س ولی نیازه ک بخوریم

در هرصورت وزنو اضاف میکنی
وزن جنین جفت و کیسه ی آب شاید تا ماه آخر بیش از ۱۰کیلو بشه

برو زیر نظر دکتر تغذیه تا نرمال وزن بگیری

تو بارداری باید وزن اضافه کنی

غذاها و مغذیجاتی ک حجم کم ولی پروتئن بالا دارن بخور

تو بارداری وزن بالا می‌ره نمیتونی که کاری نکنی

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی