عزیزان چی بخوریم که وزن جنین زیادشه ولی وزن خودمون زیادنشه؟😵‍💫🥲

۵ پاسخ

غذاهای خورشتی زیاد نخور هفته ای یکبار بخور

اجیل و کباب میگن بچه وزن میگیره مادر ن ولی من ک بااینا سیر نمیشم

شیرینی جاتو حذف یا کم کن بجاش پروتئین. مغزیجات. موز. تخم مرغ ابپز. کباب بخور برنج ونونتم کم کن

فقط میوه و سبزی بخور

غذا نخور😂

سوال های مرتبط

مامان فندق هام🩵🩷🩵 مامان فندق هام🩵🩷🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی