براکم خونی چی خوبه بخورم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

عدسی
اسفناج
خرما
پسته

حلیم گندم و گوشت گوسفندی بخور. آبگوشت بخور سمنو بخور

مویز خیلی خوبه

صبحانه ترکیب ارده و شیره انگور و خرما و توت بخور

گوشت و ماهی
اسفناج
بادوم اسیاب کن با بارهنگ قاطی کن
بریز تو فرنی یا یه لیوان ابجوش بذار یکم بمونه بعد بخور

سبزیجات برگ سبز...حبوبات ....گوشت...مغزیجات منم کم خون بودم آمپول زدم و الآنم این قرص رو میخورم

تصویر

گیلاس میوه های قرمز عناب

برگه زردآلو روزی یک پیاله خیس کنید آبش هم مقویه خیلییی زود اهن رو بالا میبره و اسفناج

عدس،اسفناج ،میوه های قرمز و…

پسته بخور عزیزم انار خوبه

سلام وقت بخیر بچه ها برای وزن جنین تو ۳۰ هفته و ۶ روز چقدر باشه خوبه ؟

سوال منم هست دقیقا

عدسی خیلی تاثیر داره ولی زیاد نخور چون نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه👧🏻🩷 مامان جوجه👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریانا مامان آریانا هفته سی‌ودوم بارداری