۵ پاسخ

منی ک ۸۵ کیلوام چی بگم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

فستینگ بگیر
ببین غذا خوردن خیلی لذت بخشه هااا
ولی هیکل خوب داشتن لذت بخش تره
وقتی بخوای بری مهمونی و لباس میپوشی خوب نمیشه عذابش ده برابره و دیگه غذا ها لذتی ندارن
صبحونه هم اگه میتونی فقط یه تخم مرغ ابپز نمیتونی دو تا بدون نون بخور

سبک تغذیه ای رو تغییر بده عزیزم چون افت قندم داری به جای قندای مصنوعی طبیعی مثل خرما کشمش توت خشک استفاده کن روزی دو قاشق از روی بشقابت کم کن تا یک هفته بعد هفته بعد سه قاشق کم کن یک هفته
آب بیشتر بخور از کاهو زیاد استفاده کن چون هم شیر و زیاد میکنه هم معده رو پر میکنه

شیر خودت بده لاغر شی

همدردیم خواهر ۱۴کیلو اضافه دارم😞😞😞

سوال های مرتبط