۸ پاسخ

تو بارداری 7کیلو اضاف کردم ده روز بعد از زایمانم ده کیلو کم کردم
کاری نکردم شیر خودمم میدم

منکه بدون رژیم و ورزش لاغر شدم
3کیلو و نیم کمتر از قبل بارداریم شدم

شیر میدی کم لاغر میشی
من با اینکه شیر خودمو نمیدم بعد ۴ماه تقریبا رسیدم ب وزن قبلم
بستگی ب نوع زایمانت داره
و اینکه شیر میدی نمیشه رژیم سخت گرفت

اگه طبیعی بودی یک ماه بعد از زایمان میتونی ورزش کنی. اگه سزارین بودی ۳ ماه بعد

تا بعد از ۶ماهگی میگن

من ورزش نمی تونم.
ولی چون پسرم حساسیت داره هیچی نمی خورم. 15 کیلو کم کردم یه 8 تا دیگه کم کنم عالی میشه

منم شیر میدم پوست شکمم سیاه شده خیلی دوس دارم لاغر بشم

شیر خودتو نمیدی مگه ؟

سوال های مرتبط