سلام خوبی کودوم دکتر سرکلاژ کرد تورو
و پزشک خودش هم میگه اره؟
نه فکنکنم اون چیزی که من میگم فککنم آمپول روگام هس
سلام عزیزان میگم من اولین بارداریم هس و ۱۸سالمع یعنی تجربه ندارم😂💙🥺
راسته میگن ۷ماهگی یه آمپول هس باید حتما بزنی؟ممنون میشم جواب بدین
عزیزم منم قند دارم روی ۴ بار انسولین میزنم . برنج هر روز ناهار میخورم با خوت و سالاد شیرازی یا ماست و نعنا و این چیزا. صبحانه اکثرا تخم مرغ آبپز و نیمرو عدسی یا لوبیا و قارچ نون پنیر گردو سبزی. شام هم اکثرا غذاهای آبکی یا نونی . نون فقط و فقط سنگک میخورم .. اش رشته کشک بادمجون نخودآب کتلت گوشت ،مرغ استیک ، این چیزا برای شام ، میان وعده میوه ، یک لیوان شیر چند عدد بادوم یا پسته یا هر مغزیجاتی
شبرینی مصنوعی از هر لحاظی به طور کامل کنسله. قندم با اینا فعلا کنترله منتها گاهی هم بالا میره اما اکثرا نرماله بعد غذا زیر ۱۲۰ ناشتا هم زیر ۱۰۰ . دکترم گفت چون تو دیابتی هستی همین که زیر صد هم باشی کفایت میکنه به همونم راضی هستیم فقط بالاتر نره
بامیه درست کن روزی ۳تا بخور، هم یبوست نمیگیری و هم برای قندت خوبه، فقط بیشتر از ۳تا دونه نخور چون گلاب به روتون اسهال میشی
منم قندم 204 هستش و روزی 4 وعده انسولین میزنم ..انقدر دلم چیز میز میخواد نمیتونم بخورم☹️به محض خوردن ساده ترین چیزا قندم میره بالا..یعنی حتی با انسولینم کنترل نمیشه دیگه نمیدونم چیکار کنم☹️
همه چی فقط شیرینی نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.