۱۸ پاسخ

به اون بیست کیلو اصلا فک نکن ک برات سخت نشه
۵ کیلو ۵ کیلو هدف قرار بده

بله منم سه چهار روز دگ میشه دو ماه فستم ۹۷۰۰ کم کردم تازه جمعه ها ازادم هرچی بخورمه عالیه ب نظرم این رژیم اگ بسازه بهتون

منم از ۷۲شدم۵۹

صبحونه رو کلا حذف کردی ؟

ورزش هم انجام میدین؟؟

عزیزم میشه برام بگو چطور رژیم منم بیست کیلو اضافه وزن دارم دوسال نمیتوانم کاهش بدم

عزیزم عالیه
درسته اضافه وزن هست ولی همین ک شروغ کردید عالیه و ادامه بده
منم با کالری شماری حدود ۱۰ کیلو کم کردم

ریزه خواری دارم عصبانی شدنی یا از چیزی ناراحتم فکر میکنم باید چیزی بخورم

میتونی پس چای بخوری ولی بدون قند درسته ؟

خوش بحالت از فردا شروع کنم ببینم میتونم شیر میدم ولی کم کم شروع کنم باید بخاطر زانوهام 10کیلو کم کنم

منم با فست خیلی وزنم میاد پایین ولی لعنت ب این سنگ صفرا نمیتونم من مدت طولانی چیزی نخورم بخاطرش همش ریزه خواری دارم🥲🥲

میشه ۵ کیلو از گوشتاتو بفرستی واسم🥲🥲🥲

واقعا افریننننن

منم یه هفته میشه شروع کردم اما کالری شماری نمیکنم فقط از ۸شب تا ۱۴فردا چیزی نمیخورم جز آب و چایی
تو این هفته ۴۰۰گرم کم‌کردم‌

من ک اینقد غم و غصه دارم خود بخود دارم کم میشم تو ی هفته ۳ کیلو لاغر شدم شدم ۵۹

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

نزدیک ۶کیلو کم کردی

به به خداقوت

سوال های مرتبط